Баштечківська об'єднана територіальна громада

Жашківського району, Черкаської області

(04747) 95431

ПРОГРАМА ЕКОНОМІЧНОГО І СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ Баштечківської ОТГ на 2020 рік

Зміст

Вступ

І.Аналітична частина.

1.1 Географічне розташування ОТГ.

1.2.Демографічна ситуація

1.3. Інфраструктура, економічний стан  Баштечківської ОТГ.

1.4. Соціально-культурна інфраструктура

1.5. Фінансово-бюджетна ситуація 

  1. Основні проблемні питання соціально-економічного та культурного розвитку ОТГ. SWOT-аналіз.

         2.1. Проблеми та потреби ОТГ.

         2.2. SWOT-аналіз

ІІІ. Основні цілі, пріоритети та завдання розвитку Баштечківської ОТГ на 2020 рік. 

  1. Заходи та шляхи розв’язання головних проблем і реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Баштечківської ОТГ на 2020 рік. 
  1. Моніторинг реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Баштечківської ОТГ на 2020 рік. 

Додатки

Додаток 1: Основні завдання Програми Баштечківської ОТГ на 2020 рік

 

Вступ

Програма соціального-економічного та культурного розвитку Баштечківської  ОТГ на 2020 рік (далі – Програма) розроблена виконавчим апаратом Баштечківської  ОТГ відповідно до вимог Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про державне прогнозування та розроблення програм економічного і соціального розвитку України», постанови Кабінету Міністрів України від 26.04.2003 №621 «Про розроблення прогнозних і програмних документів економічного і соціального розвитку та складання проекту державного бюджету» (зі змінами) з урахуванням пріоритетів загальнодержавної політики, інтересів територіальної громади, визначених потребами її мешканців.

При її розробленні враховано:

– Державну стратегію регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженою Постановою Кабінету Міністрів України від 06.08.2014 року № 385;

– Стратегію сталого розвитку «Україна-2020» схваленою Указом Президента України від 12.01.2015 року № 5/2015;

– Розпорядження Кабінету Міністрів України від 4 березня 2015 року №213-р «Про затвердження плану заходів з виконання Програми діяльності Кабінету Міністрів України та Стратегії сталого розвитку «Україна-2020» у 2015 році;

– План заходів на 2015-2017 роки з реалізації Державної стратегії регіонального розвитку на період до 2020 року, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 07.10.2015 №821;

– Стратегію розвитку Черкаської області на період до 2020 року, Плану її реалізації на 2018-2020 роки.

– Програми соціально-економічного та культурного розвитку Баштечківської обєднаної територіальної громади на 2019 рік.

Основною метою Програми є загальне підвищення суспільного добробуту населення громади.

З метою визначення найбільш об’єктивних пріоритетів діяльності Баштечківської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік в Програмі проведений моніторинг наявних власних ресурсів, стану демографічної ситуації, стану розвитку інфраструктури та економіки, визначення сильних та слабких сторін, можливостей та загроз розвитку територіальної громади.

         У Програмі визначено цілі та завдання  соціально-економічної та культурної діяльності сільської ради об’єднаної територіальної громади  на 2020 рік, які спрямовані на розвиток сіл територіальної громади – роботи з благоустрою, виконання будівельних та ремонтних робіт на об’єктах різних форм власності, поповнення дохідної частини бюджету, з метою формування якісного та безпечного середовища життєдіяльності населення сіл Баштечківської  ОТГ.

Фінансування заходів Програми здійснюватиметься за рахунок різних джерел бюджетних коштів, кредитних ресурсів, власних коштів господарюючих суб’єктів, міжнародної фінансової та технічної допомоги, благодійної, гуманітарної, спонсорської допомоги та інших джерел, не заборонених чинним законодавством. Програма передбачає концентрацію ресурсів на реалізацію низки інфраструктурних проектів, вкрай необхідних для громади.

У ході виконання Програма може уточнюватися. Зміни та доповнення до Програми затверджуються рішенням виконавчого комітету та сесією Баштечківської  ОТГ.

Координація і контроль виконання заходів Програми покладається на Баштечківську сільську раду.

Контроль за дотриманням принципу колегіальності, компетентності та прозорості організаційного та фінансового забезпечення реалізації Програми, за ходом її виконання здійснюють постійні комісії Баштечківської сільської ради.

  1. Аналітична частина. 
  • Географічне розташування 

         Територія Баштечківської сільської об’єднаної територіальної громади згідно з адміністративно-територіальним устроєм України входить до складу Черкаської області і розташована в центральній  її частині. Баштечківської ОТГ межує на  заході із Жашківським районом, на сході з селами Тинівка і Павлівка, на півдні з селами Вороне, Червоний Кут, Нова Гребля, на півночі із Київською областю.  Загальна площа території Баштечківської об’єднаної громади складає 10 422,8 га, що становить 10,4% від загальної площі Жашківського району і 0,55% від загальної території Черкаської  області.

         Баштечківська сільська об’єднана територіальна громада утворилася на базі об’єднання 4 сільських рад Жашківського району з адміністративним центром у селі Баштечки. До складу громади входить 6 населених пунктів, а саме: село Баштечки, село Королівка, село Охматів, село Нагірна, село Побійна та селище Костянтинівка.

Назва населеного пунктуПлоща (га)Відстань до центру ОТГ (кілометри доріг)
1.Адміністративний центр ОТГ –село Баштечки3049,2 

Х

2.Село Королівка2
3.Село Охматів3190,58
4.Село Нагірна, село Побійна і селище Костянтинівка4183,11
разом10422 ,8Х

Адміністративний центр територіальної громади знаходиться в селі Баштечки.  Відстань від адміністративного центру громади до районного центру – 20 км.

Площа Баштечківської ОТГ в розрізі району становить 11,17% (загальна площа району 963,78 м кВ).

Територія Баштечківської об’єднаної територіальної громади є нерозривною, її межі визначаються по зовнішніх межах юрисдикції рад територіальних громад, що об’єдналися.

  • Демографічна характеристика об’єднаної громади.

Сучасна демографічна ситуація в Баштечківській об’єднаній територіальній громаді склалася під впливом історичного розвитку території, природного та механічного руху населення.

Станом на 01.10.2019 року загальна чисельність населення об’єднаної територіальної громади складає 2613 осіб (з них: 1182 – чоловіків, 1431 – жінок, дітей – )

Назва населеного пунктуКількість населення всьогоВ т.ч.
Від 0 до 18 роківВід 18 до 35 роківВід 35 до 50 роківПонад 50 років
Село Баштечки834169301241123
Село Королівка14824564325
Село Охматів629118154150207
Село Нагірна548123179144103
Село Побійна4409715211377
Селище Костянтинівка14194
разом2613532851695535

Кількість населення в розрізі області становить – 0,55% (населення Черкаської області – 1 373 705 чоловік) та в розрізі району – 9,22% (населення Жашківського району – 35000 чоловік)

За 11 місяців 2019 року в селах громади народилося 18 дітей, померло 25 осіб.

Міграційні процеси були на рівні: 144 – прибуло, 68 – вибуло.

Більшість факторів, які впливають на демографічну ситуацію в селах, формуються на загальнодержавному рівні і залежать від фінансово-економічного стану та добробуту населення. Подолання фінансової кризи та поліпшення економічного стану населення, що в свою чергу призведе до досягнення сталого демографічного розвитку є тривалим і складним процесом. 

1.3.Інфраструктура, економічний стан Баштечківської об’єднаної територіальної громади 

Транспортна інфраструктура

Баштечківської об’єднана територіальна громада має вигідне транспортне сполучення. Територією громади проходять:

– автомобільна дорога обласного значення  «Жашків—Черкаси» (протяжність по ОТГ 6 км);

– автомобільна дорога місцевого значення, яка сполучає автомобільні дороги  (протяжність по ОТГ 6 км).

         Загальна протяжність доріг місцевого (комунального) значення – 130 км

Населений пунктПротяжність (км)
Село Баштечки10,6
Село Королівка5
Село Охматів15
Село Нагірна14
Село Побійна7
Селище Костянтинівка2
разом56,6

Основними завданнями організації перевезень є: мінімальні витрати часу на проїзд, високий рівень комфорту та максимальний рівень безпеки пасажирів. Транспортне сполучення жителів населених пунктів виконується автомобільним транспортом загального користування у приміському та міжміському сполученні.

Постійним транспортним сполученням з центром ОТГ та обласним центром забезпечені всі населені пункти громади. Місцеві транспортні пасажирські перевезення в межах району здійснюють також приватні перевізники.

Інформаційно-комунікаційні технології

В населених пунктах ОТГ працюють різні провайдери мережі Internet: Укртелеком, Інтертелеком та інші. Наявна мережа мобільних (стільникових) операторів МТС, Kиївстар, Лайф з 3G. В ОТГ постійно ведуться роботи по створенню безперебійного доступу до мережі Internet та створення вільного Wi-Fi простору.

Житлово-комунальне господарство

Житловий фонд на 99 % складається із приватного сектору. Всі населені пункти ОТГ електрифіковані, газифіковані, телефонізовані. Централізоване водопостачання та каналізація відсутні. Загальна кількість домогосподарств – станом на 01.12.2019 року 1631.

Теплопостачання об’єктів інфраструктури переважно автономне із застосуванням різних джерел – природного газу, електричної енергії, твердого палива.

Надавач послуг газу: ТОВ «Черкасигаз збут.

Електропостачання здійснює ТОВ «Черкасиенергозбут».

В населених пунктах водопостачання індивідуальне – з власних криниць. 

Економіка і підприємництво

Економіка Баштечківської ОТГ представлена 13 сільськогосподарськими підприємствами. Загалом, у громаді зареєстровано 16 юридичних осіб і 17 фізичних осіб-підприємців (ФОП).

Основні бюджетно-формуючі платники податків: ТОВ «Єдність», ПСП АФ «Світанок», ФГ «Світлий лан» , ТОВ АФ «Нагірна»,   ФГ «Агропростір», ФГ «Тищук», ФГ «Стельмах Нагірна», ФГ «Щедра нива», ТОВ «ПРОГРЕС», ТОВ «Сузір’я», . 

  • Соціально-культурна інфраструктура 

Освіта

На території ОТГ функціонують :

  • Баштечківський ЗЗСО 1-111 ступенів;
  • Нагірнянський ЗЗСО 1-111 ступенів;
  • Охматівський ЗЗСО 1-11 ступенів ;
  • Дитячий садок «Сонечко» (с.Баштечки);
  • Дитячий садок «Пролісок» (с.Нагірна);
  • Дитячий садок «Берізка» (с.Охматів).
Назва освітньо-виховного закладуКількість дітейКількість учнівПлоща приміщенняСтан приміщення та проблеми
Баштечківський ЗЗСО 1-111 ступенів80420 Добрий, ремонт, меблі, автобус
Нагірнянський ЗЗСО 1-111 ступенів58230Добрий, оргтехніка, обладнання, ремонт
Охматівський ЗЗСО 1-11 ступенів62242Задовільний, заміна вікон, утеплення, ремонт даху, меблі
Дитячий садок «Сонечко» (с.Баштечки)46Оренда

190

Добрий, утеплення,  ремонт
Дитячий садок «Пролісок» (с.Нагірна)34280Задовільний, меблі, ремонт,
Дитячий садок «Берізка» (с.Охматів)3190Добрий, утеплення, ремонт
Всього1112001452

Культура

Культурно-виховну роботу в Баштечківській об’єднаній територіальній громаді здійснюють три будинки культури і три бібліотеки.

НазваКількість місцьКолективиПроблеми
Будинок культури с.Баштечки603вокальний ансамбль «Калинонька»

Народно – фольклорний ансамбль «Веснянка»

Танцювальний ансамбль «Рушничок»

Всього  3

Будинок культури с.Нагірна250ВІА

Вокальний ансамбль «Нагірняночка»

Всього  2

Будинок культури с.Охматів300Хор,

вокальний ансамбль «Горлиця»,

народно – фольклорний ансамбль «Джерело»

Всього 3

Всього1153Разом 8

Робота закладів культури спрямована на збереження і розвиток української національної культури, активізації діяльності закладів культури, шляхів збереження існуючої мережі і посилення їх ролі в розгортанні процесів національно-культурного відродження, поліпшення матеріально-технічної бази. Проводяться свята, фестивалі, конкурси, інші культурно-мистецькі заходи, пов’язані з відзначенням календарних та пам’ятних дат в Україні, а також обласні та районні культурно-мистецькі свята, що є історичним надбанням не лише Баштечківської громади, а й України в цілому.

Робота бібліотек є важливим питанням, особливо з огляду на їх актуальність, функціональність та спроможність. Зараз розробляється план оптимізації роботи бібліотек

Спорт

         В мережі розвитку спорту переважає діяльність з усіх найпопулярніших видів спорту.

На території ОТГ функціонує громадська організація боксерський клуб «Охматівські отамани». Спортсмени цього клубу неодноразово ставали призерами міжнародних, республіканських, обласних і районних змагань.

         Майже в кожному населеному пункті є стадіони, спортивні  майданчики, волейбольні майданчики та ін. Всі вони перебувають в розпорядженні громади.

         На території громади популярним видом спорту є футбол. Команди населених пунктів беруть участь у різних змаганнях. Основною умовою участі в цих турнірах є наявність юнацького складу.

1.5.Фінансово-бюджетна ситуація ОТГ

Основною метою діяльності Баштечківської сільської ради об’єднаної територіальної громади у сфері бюджетно-фінансової політики є формування достатніх ресурсів для фінансування пріоритетних напрямів соціально-економічного розвитку та підвищення ефективності і прозорості використання бюджетних коштів.

Саме фінансовий аспект є одним із найсуттєвіших, від якого, у великій мірі, залежить успішність функціонування об’єднаної територіальної громади.

Значно розширюється база оподаткування. В цьому аспекті було прийнято ряд рішень по встановленню ставки орендної плати, користування земельними ділянками, введення в експлуатацію будівель, рекламні збори та інші. Зокрема, до бюджету ОТГ окрім доходів, які отримувала сільська рада, додатково буде надходити 60% податку з доходів фізичних осіб, 100% податку на прибуток, 100% єдиного податку, що сплачується сільськогосподарськими виробниками. Отже, бюджетна децентралізація сприятиме суттєвому зростанню власних надходжень дохідної частини Баштечківської об’єднаної громади.

Доходи сільського бюджету ОТГ на 2020 рік визначено в сумі 11525000 грн

  • Загальний фонд – 11 525 000 грн.;
  • Спеціальний фонд – 90 000 грн.

У частині використання коштів увага акцентується на необхідності формування найбільш оптимальної структури бюджетних видатків, створенні ефективного управлінського апарату, здійсненні постійного аналізу витрачання бюджетних коштів і упередженні випадків їх нераціонального витрачання. При розрахунку показників видатків враховувались основні прогнозні показники економічного і соціального розвитку та збільшення розмірів соціальних стандартів.

При формуванні бюджету забезпечено в першочерговому порядку потребу в коштах: на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; на проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами. Затверджено ліміти споживання енергоносіїв у натуральних показниках для кожної бюджетної установи, виходячи з обсягів відповідних бюджетних асигнувань.

Показники виконання бюджету відображатимуть загальний соціально-економічний стан території та її потенціал до сталого розвитку. Наявність достатніх ресурсів у місцевому бюджеті є запорукою того, що територіальна громада має можливість надавати більш якісні та більш різноманітні послуги своїм жителям, реалізовувати соціальні та інфраструктурні проекти, створювати умови для розвитку підприємництва, залучення інвестиційного капіталу, розробляти програми місцевого розвитку та фінансувати інші заходи для всебічного покращення умов проживання жителів громади.

ІІ. Основні проблемні питання соціально-економічного  розвитку Баштечківської  ОТГ. SWOT-аналіз 

2.1. Проблеми та потреби розвитку громади

До основних проблем та питань можна віднести наступні:

– в економічній сфері:

  • низька зацікавленість іноземного інвестора, відсутність дієвих механізмів стимулювання внутрішніх інвестицій на місцевому рівні;
  • відсутність постійного зовнішнього інвестора;
  • високі ціни на товари і послуги;
  • складний процес відведення та надання земельних ділянок інвесторам для здійснення господарської діяльності;
  • недостатня кількість автотранспорту, спеціалізованого транспорту (шкільних автобусів, швидкої допомоги, пожежної машини); 

– в соціальній сфері:

  • відсутність інвестицій у розвиток соціальної сфери;
  • низький рівень та обсяг зайнятості населення;

– в сфері освіти:

  • забезпеченість вчителів і учнів новими підручниками та наповнюваність шкільних бібліотек книгами та підручниками, які б відповідали навчальним планам;
  • наповнюваність бібліотечних установ новими зразками художньої, спеціалізованої та іншої літератури;
  • технічне оснащення комп’ютерних класів та доступність мешканців до мережі «internet» в цілому;

– в сфері культури, молоді і спорту:

  • недостатня кількість дитячих майданчиків, облаштованих паркових зон для відпочинку з дітьми ;
  • оснащення бібліотек комп’ютерною технікою, доступом до мережі «internet», створення електронних бібліотек;
  • забезпеченість мешканців вчасною і професійною медичною допомогою;
  • забезпеченість закладів охорони здоров’я автомобілями для надання швидкої невідкладної допомоги.

– в сфері ЖКГ: 

  • ремонт доріг на території громади;
  • відсутність спеціалізованої техніки для житлово-комунальних потреб.

– в сільськогосподарській сфері:

  • нестабільність цінової політики на аграрному ринку;
  • повільне поліпшення соціально-побутової інфраструктури на селі;
  • необхідність завершення інвентаризації земель населених пунктів та за їх межами.

         – в екологічній сфері:

  • забруднення води;
  • відсутність засобів щодо своєчасного запобігання виникнення та ліквідування пожеж.

2.2. SWOT-аналіз

SWOT-аналіз ОТГ проведено на основі матеріалів дослідження соціально-економічного стану населених пунктів, що входять до складу Баштечківської ОТГ. На основі SWOT-аналізу здійснюється ідентифікація проблем та вибір пріоритетних напрямків розвитку громади. Громада має значні перспективи економічного і соціального розвитку, пов’язані вигідним географічним розташуванням, хорошим транспортним сполученням та працелюбністю мешканців громади. Як і у більшості регіонів країни, в громаді виходять на поверхню загальні проблеми українського суспільства – безробіття, недостатнє надходження коштів у місцеві бюджети, низький рівень фінансування закладів освіти, медицини, культури та спорту, низькі умови комфорту проживання населення. Врахування зовнішніх та внутрішніх факторів, що загрожують реалізації сильних сторін громади та ще більшому послабленню слабких сторін розвитку громади, допоможе об’єктивно зважити потенціал її соціально-економічного розвитку та оцінити реальність розробленої Програми. Складність та незначна ймовірність швидкого усунення загроз вимагає від громади, органів влади ще більшої практичної діяльності у вирішенні проблем громади. Виділення слабких сторін дозволить розробити ефективні заходи щодо попередження проблем, які можуть виникнути при процесі розвитку. Сильні сторони дають підставу визначити потенційні можливості розвитку території.

Сильні сторониСлабкі сторони
1. Сприятливе географічне розташування.

2. Сприятливі природно-кліматичні умови.

3. Достатній рівень фахової освіти населення.

4. Доступність до центрів перепідготовки робочої сили відповідно до потреб ринку праці.

5. Високий рівень фінансової спроможності.

6. Наявність великих  (бюджетоутворюючих) підприємств

7. Наявність природно-рекреаційних (водойм, заповідних територій, лісів тощо) та промислових зон для розвитку

8. Розвинутий соціо-культурний елемент

( ансамблі, художні колективи) та спортивна активність мешканців.

 

 

1. Відсутність туристичної, рекреаційної інфраструктури

 

2. Відсутній актуальний та оновлений генплан населених пунктів.

3. Від’ємний приріст населення та негативні демографічні показники (низька народжуваність)

4. Відсутність інформаційної бази оподаткування.

 

МожливостіЗагрози
1. Покращення інфраструктури сіл.

2. Створення нових робочих місць через надання пільг та сприятливі умови для розвитку малого-середнього бізнесу.

3. Економічний розвиток та залучення інвестицій.

4. Створення маршрутів/карт/схем туризму, інфраструктури відпочинкових зон. Розвиток різноманітних форм туризму

5. Використання незадіяної/вільної адміністративної площі

6. розвиток робочого потенціалу та СМАРТ-спеціалізації

7. Організація фестивалів/конкурсів/ярмарків/спортивно-масових заходів

8. Розвиток особистих селянських господарств (садівництво, рослинництво, тваринництво і т.д.)

9. Залучення  інвестиційних програм, іноземних партнерів, укладення договорів про партнерство

10. Розвиток системи енергозбереження та енергоефективності

11. Створення культурно-естетичних центрів та вільних просторів для молоді

12. Створення громадського бюджету (бюджету участі) як способу залучення та активізації громадськості

13. Збільшення ОТГ (територіально, демографічно, фінансово, адміністративно)

 

 

1.Нестабільна цінова політика на енергоносії¸ паливно-мастильні матеріали та запчастини.

2.Постійне коливання валютного курсу.

3.Нестабільна політична та соціально-економічна ситуація в країні.

4.Погіршення екологічного стану навколишнього середовища.

5.Зниження рівня питної води в колодязях.                                 6.Природні та техногенні катастрофи 7.Вплив на інвестиційну привабливість ОТГ політичної ситуації в країні

8. Загальна байдужість людей (бл. 20%)

9. Нерівномірний розподіл бюджетних коштів на інфраструктуру та розвиток населених пунктів громади

10.Демографічна криза

 

ІІІ. Основні цілі, пріоритети та завдання розвитку Баштечківської ОТГ

на 2020 рік.

Для ефективного розвитку громади необхідно чітко визначити головні стратегічні цілі, яким необхідно слідувати для досягнення бажаного рівня розвитку. До основних стратегічних цілей розвитку Баштечківської ОТГ можна віднести:

Ціль1: Економічно розвинена територія з сучасним промисловим комплексом

Операційні цілі:

1.1.Диверсифікація економічного профілю ОТГ

1.2.Стимулювання економічної активності

Пріоритетні завдання:

1.1.1. Створення інвестиційних пропозицій

1.1.2. Просування інвестиційного профілю, продуктів та іміджу громади

1.1.3. Створення Е-бази даних ресурсів громади

1.2.1. Створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, малого та середнього бізнесу.

1.2.2. Підтримка кооперативного руху

1.2.3. Підтримка сільськогосподарського потенціалу

1.2.4. Налагодження форм державно-приватного партнерства

Ціль2: Безпечне та комфортне життєве середовище

Операційні цілі:

2.1.Розвиток інфраструктури та простору ОТГ

2.2.Забезпечення надання якісних послуг для населення

2.3.Створення ефективної системи управління та безпеки

Пріоритетні завдання:

2.1.1. Покращення дорожньо-вуличної інфраструктури

2.1.2. Якісна питна вода та водовідведення

2.1.3. Встановлення вуличного освітлення в населених пунктах

2.1.4. Проведення та підтримка інтернет-мережі в громаді

2.1.5. Впорядкування генерального планування населених пунктів та проведення інвентаризації земель

2.1.6. Створення зон відкритого простору

2.1.7. Покращення рекреаційного потенціалу громади та благоустрою.

2.2.1. Підвищення якості освітніх послуг

2.2.2. Підвищення якості медичних послуг

2.2.3. Розвиток, збереження та промоція культури та історії, традицій та духовності

2.2.4. Створення умов для спорту, дозвілля та відпочинку

2.2.5. Покращення якості надання адміністративних та соціальних послуг. Е-врядування в громаді

2.2.6. Поліпшення житлово-комунальної сфери

2.3.1. Енергоефективність. Енергозабезпечення. Енергонезалежність

2.3.2. Формування системи громадської безпеки

2.3.3. Поліпшення якості пожежної безпеки та системи реагування на надзвичайні ситуації

2.3.4. Вдосконалення системи управління відходами

2.3.5. Формування екологічної культури 

Ціль 3: Розвиток людського потенціалу

Операційні цілі:

3.1.Підвищення активності жителів громади

3.2.Освіта, профорієнтація та SMART-спеціалізація

Пріоритетні завдання:

3.1.1. Стимулювання громадських ініціатив, створення системи поінформованості та самоорганізації населення. Бюджет участі

3.1.2. Проведення Конкурсу проектів громади

3.1.3. Формування системи громадської освіти

3.1.4. Активізація роботи молоді

3.1.5. Взаємодія громад та міжмуніципальне партнерство

3.1.6. Розвиток міжнародної діяльності та співробітництва

3.2.1. Впровадження в школах навчальних програм підприємництва та бізнесу

3.2.2. Створення умов для профорієнтації та смарт-спеціалізації

3.2.3. Залучення підприємництва до профорієнтації 

Основні (загальні) пріоритети на 2020 рік:

  • створення позитивного інвестиційного іміджу Баштечківської громади;
  • залучення міжнародної фінансової та технічної допомоги, приватних інвестицій для реалізації інфраструктурних та соціальних проектів;
  • раціональне використання енергоресурсів у бюджетній сфері та житлово-комунальному господарстві;
  • подальша розбудова соціальної та транспортної інфраструктури Баштечківської об’єднаної територіальної громади;
  • подальше удосконалення діяльності виконавчих органів ради з організації та надання адміністративних послуг;
  • збереження існуючих та сприяння створенню нових виробництв;
  • вдосконалення комплексної системи адресної цільової допомоги та надання соціальних послуг, забезпечення додаткових до встановлених законодавством гарантій щодо соціального захисту окремих категорій громадян Баштечківської громади;
  • подальший розвиток первинної медико-санітарної допомоги на засадах загальної практики сімейної медицини, підвищення якості надання медичних послуг;
  • забезпечення прав та інтересів дітей, створення найкращих умов для їх життя та розвитку.
  1. Заходи та шляхи розв’язання головних проблем і реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Баштечківської ОТГ на 2020рік. 
  1. Дороги, транспорт та зв’язок

Будівництво дороги с. Нагірна- с. Охматів

Облаштування зупинок громадського транспорту на території ОТГ 

  1. Благоустрій та житлово-комунальне господарство: 

Благоустрій кладовищ громади населених пунктів

модернізація мереж вуличного освітлення сіл громади

Облаштування місця відпочинку (пляжу) на ставках сіл ОТГ

Укріплення та облаштування дамб сіл ОТГ

Встановлення безкоштовних точок доступу Wi-Fi на території громади

  1. Освіта:

Поточний ремонт дошкільних навчальних закладів с. Баштечки с. Нагірна с. Охматів 

  1. Медичне обслуговування

Оснащення ФАПів Баштечківської  ОТГ медичним обладнанням для покращення якості та розширення переліку послуг

  1. Культура, спорт, туризм

Створення Центру культури та дозвілля 

  1. Соціально-економічна підтримка населення

Виплата матеріальної допомоги важкохворим та учасникам АТО

Відкриття ЦНАП, Центр  надання  соціальної  допомоги.
V. Моніторинг реалізації Програми соціально-економічного та культурного розвитку Баштечківської ОТГ на 2020-2022 роки.

Основною метою моніторингу є забезпечення реалізації та постійної підтримки актуальності Програми соціально економічного та культурного розвитку Баштечківської об’єднаної територіальної громади.

У ході моніторингу виконання Програми вирішуються наступні завдання:

  • стимулювати реалізацію Програми в цілому та в окремих цілях і завданнях,
  • оцінити ступінь досягнення бачення, стратегічних та оперативних цілей Програми, надати інформацію для прийняття рішень про розподіл ресурсів на досягнення цілей чи про їх коригування,
  • оцінити ступінь реалізації цілей, надати інформацію для уточнення і коригування цілей.

Підсумки моніторингу підводяться два рази на рік у вигляді піврічних оглядів реалізації, результати якого розміщуються на офіційному веб-сайті Баштечківської сільської ради об’єднаної територіальної громади.

Форми здійснення моніторингу.

Піврічні звіти розробляються на базі аналізу отриманої інформації і містять аналітичну узагальнену інформацію про просування реалізації Програми за всіма пріоритетними напрямками (критичними питаннями), стратегічними та оперативними цілями та містять:

а) виконані завдання, ступінь виконання кожної оперативної цілі, ступінь досягнення кожної стратегічної цілі ;

б) не виконані завдання, причини та пропозиції щодо подальшого виконання;

в) дані за основними індикаторами, що відображають положення з критичних питань, надаються відповідальними координаторами за підсумками року;

г) рекомендації щодо усунення перешкод реалізації та пропозиції щодо коригування Програми соціально-економічного та культурного розвитку;

д) оцінка потреб у бюджетному фінансуванні (з кожної стратегічної цілі визначається сума, яку слід включити до бюджету на стадії його формування – ІІ півріччя, чи на стадії його коригування – І півріччя).

Піврічні звіти надаються для опрацювання обов’язково в електронному та друкованому вигляді. Результати піврічних звітів виносяться на обговорення Виконавчого комітету Баштечківської сільської ради об’єднаної територіальної громади.

Зведений аналітичний моніторинговий звіт. Один раз на рік відповідний відділ Баштечківської сільської ради ОТГ готує зведений аналітичний звіт, який вноситься на обговорення і затвердження Виконавчого комітету та виноситься на розгляд сесії сільської ради. У звіті міститься:

а) аналіз зовнішнього оточення (міститься у річному звіті),

б) аналіз виконання планів дій,

в) пропозиції щодо коригування основного тексту Програми соціально-економічного та культурного розвитку на засідання сесії Баштечківської сільської ради ОТГ,

г) рекомендації щодо актуалізації цілей та планів дій,

д) оцінки потреб у фінансуванні, в тому числі з міського бюджету та внесення пропозицій щодо видатків з бюджету наступного року.

Коригування та оновлення Програми соціально-економічного та культурного розвитку

Пропозиції з коригування та оновлення Програми за стратегічними та оперативними цілями, завданням можуть вноситися:

  • членами Виконавчого комітету Баштечківської сільської ради ОТГ;
  • відповідальними за виконання стратегічних та оперативних цілей, завдань;
  • депутатами сільської ради;
  • зацікавленими організаціями, установами, громадськими організаціями та жителями громади.

Пропозиції з коригування основного тексту Програми соціально-економічного та культурного розвитку розглядаються і обговорюються на чергових та позачергових засіданнях Виконавчого комітету Баштечківської сільської ради ОТГ і виносяться на розгляд сільської ради один раз на рік (при необхідності два рази на рік).

Додаток

до програми соціально-економічного розвитку Баштечківської  ОТГ на 2020рік

№ п/пНазва проектуВартість, тис. грн.
2020
1Будівництво дороги с. Нагірна- с. Охматів1200
2Поточний ремонт дошкільних навчальних закладів с. Баштечки с. Нагірна

с. Охматів

40
3Оснащення ФАПів Баштечківської  ОТГ медичним обладнанням для покращення якості та розширення переліку послуг25
4модернізація мереж вуличного освітлення сіл громади30
5Поточний  ремонт доріг  місцевого  значення100
5Облаштування зупинок громадського транспорту на території ОТГ20
6Облаштування місця відпочинку (пляжу) на ставках сіл ОТГ

Укріплення та облаштування дамб сіл ОТГ

40
7Поточний  ремонт  доріг  місцевого значення100
8Вуличне  освітлення в с.Королівка50
1605
Разом

Архіви

Banerbpd 200x80
Association
Cherkasi Oda
жашківська рда
єс місцевих петицій
дсз

Державна служба геології та надр України

дс геології Logo