Пульс — це державна цифрова платформа, яка створює єдину інфраструктуру для діалогу між бізнесом і владою. Вона збирає сигнали від бізнесу, модерує звернення, надає зворотний зв’язок та формує аналітику на базі штучного інтелекту.
Пульс – офіційний канал збору та аналізу звернень бізнесу, інтегрований у політичний цикл ухвалення рішень.
Платформа створює єдиний стандарт зворотного зв’язку бізнесу з державою, що забезпечує прозорість, підзвітність та системність.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №1304 від 10 жовтня 2025 року:
- Міністерство економіки України координує реалізацію проєкту;
- Державна регуляторна служба модерує звернення і контролює якість відповідей;
- АТ «Прозорро.Продажі» є технічним адміністратором системи;
На сьогодні «Пульс» уже функціонує у шести регіонах — Закарпатській, Дніпропетровській, Львівській, Рівненській, Одеській та Київській областях. Ще п’ять областей та м.Київ перебувають у процесі підключення. До кінця 2025 року система буде розгорнута у всіх ОВА, створюючи єдину національну екосистему бізнес-діалогу. Платформа інтегрована з Національною платформою «Діалог влади та бізнесу», яку координує заступник керівника Офісу Президента України Віктор Микита. Це забезпечує перехід від окремих звернень до системних рішень — коли сигнали, отримані через «Пульс», стають предметом обговорення на регулярних зустрічах між владою та підприємцями в регіонах.
Завдяки вибудові нових процесів та політик, зокрема внесення Постанови про Пульс яка регламентує використання платформи,вводить в правове поле поняття “бізнес-звернення, а також вибудови політики на рівні регіонів яка робить подання звернень через Пульс обов’язковим на рівні обласних військових адміністрацій (діє пілот у 6 ОВА в рамках Нацплатформи “Діалог влади і бізнесу”), ми усуваємо хаотичність і дублювання запитів. Прозорість та підзвітність у реагуванні на звернення бізнесу сприятимуть зростанню довіри до самого інструменту і до результатів вирішення проблем підприємців.
Мета ініціативи — підвищити прозорість державної політики, зробити процес реагування на проблеми бізнесу структурованим, відслідковування і підзвітним.
Сайт: pulse.gov.ua
Ключові цифри та результати
- Зібрано понад 331 тис. оцінок, 29 тис. коментарів та 300+ регіональних звернень від бізнесу по всій Україні.
- 12 регіонів підключено до регіонального модуля «Пульс». До кінця 2025 року буде підключено усі 24 обласні військові адміністрації.
- Згідно постанови звернення через «Пульс», опрацьовуються за 15 робочіх днів
- ДРС здійснює постійний контроль за якістю відповідей і перевіряє рішення працівників ОВА під час модерації звернень.
- Рада бізнес-омбудсмена (РБО) підключена як гарант неупередженості та арбітр у складних кейсах.
- Пульс став частиною Національної платформи «Діалог влади та бізнесу», координованої Віктором Микитою. Запроваджено механізм регулярних зустрічей на рівні регіонів, де порядок денний формується в тому числі на основі звернень бізнесу з Пульсу.
- Віджет «Пульс» інтегровано у Кабінет платника податків на сайті ДПС, на сайті Міністерства економіки та Порталі електронних сервісів МЕ, а також 200+ онлайн ресурсів центральних та регіональних органів влади, заплановано інтеграції в ПриватБанк, Монобанк, Дія та всі ЦОВВ.
Актуальна інформація про кількість інтеграцій з ЦОВВ (для внутрішнього користування): https://docs.google.com/spreadsheets/d/1tdZYK2ZVJ3OBGvH55oD8wt2dP7Ubp522b68hKZsfTGc/edit?usp=sharing
Довідка про платформу (для внутрішнього користування): https://docs.google.com/document/d/1WJW6-1gSPUWGeENKG86oow_zCtNHlgMPXGxjvcYrKYo/edit?tab=t.0







