Сервіс «Єдине вікно послуг» від Державної служби зайнятості об’єднав 459 програм підтримки для ВПО, людей з інвалідністю та ветеранів, які працюють у регіонах України. Тепер вся інформація про послуги служби та інших недержавних і громадських організацій зібрана в одному місці.
Держслужба зайнятості завдяки «Єдиному вікну послуг» впорядкувала дані про програми підтримки для вразливих категорій громадян та об’єднала довкола них не лише регіональні центри, а й комунальні установи, благодійні фонди, недержавні та громадські організації, міжнародних партнерів.
Це дозволяє людям отримати інформацію про різноманітні соціальні послуги та підтримку з боку недержавних організацій, а також консультації і допомогу, що безпосередньо впливають на подальше професійне життя, навчання, працевлаштування, відкриття власної справи тощо. Так, наприклад, внутрішньо переселені люди можуть дізнатися де отримати гуманітарну, матеріальну, юридичну або психологічну допомогу, відновити документи та інше, ветерани та ветеранки знайдуть інформацію про можливості адаптації військового досвіду у цивільне життя або відкриття власної справи чи отримання нової цивільної професії, людям з інвалідністю організації-партнери нададуть необхідну їм допомогу.
Людина самостійно може отримати інформацію про допомогу у своїй області та громаді. Для цього необхідно на сайті Державної служби зайнятості перейти за посиланням «Єдине вікно послуг», де розміщені дані організацій-партнерів, що пропонують свої соціальні послуги.
Варто обрати з випадного списку регіон, район і громаду та вказати, хто шукає допомогу: ВПО, учасник чи учасниця бойових дій або особа з інвалідністю. Далі натиснути опцію «шукати». Система видасть перелік організацій, види послуг та контактні телефони.
Щоб дізнатися більше про можливості державних та громадських програм допомоги, які об’єднав сервіс «Єдине вікно послуг», слід звернутися до центру зайнятості у найближчому місті. Також звернувшись до найближчого центру зайнятості, можна отримати не тільки супровід у працевлаштуванні та кар’єрне консультування, а й інформацію щодо:
- відновлення документів;
- гуманітарної і психологічної допомоги,
- соціального захисту,
- отримання житла,
- медичного обслуговування,
- грантів для розвитку й відкриття власної справи,
- безоплатного навчання й перекваліфікації.
Фахівці поспілкуються з відвідувачем, врахують його ситуацію та потреби й розроблять персональний план дій. У центрі зайнятості оцінять, які послуги вони зможуть надати самі, а для яких долучать партнерські організації.
Адреси та телефони регіональних філій є у розділі «Контакти» на сайті Державної служби зайнятості.