Баштечківська сільська рада

Уманського району, Черкаської області

(04747) 95431 моб. (050) 240 85 13

 250px Lesser Coat Of Arms Of Ukraine (bw).svg
УКРАЇНА
БАШТЕЧКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
19 СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ
РІШЕННЯ
26/07/2022 №19-4/VIII №с. Баштечки
Звіт про діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Баштечківської сільської ради за період роботи з 2021 по 2022 роки

Відповідно до статей 24,54 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статтею 12 Закону України «Про адміністративні послуги», Положення про відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Баштечківської сільської ради затвердженого рішенням сесії від 13.07.2021 року № 10-9/VІІІ та з метою покращення якості надання адміністративних послуг, Баштечківська сільська рада

ВИРІШИЛА:   

  1. Звіт про діяльність відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Баштечківської сільської ради за період роботи з 2021 по 2022 роки взяти до відома (додається).
  2. Працівникам відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Баштечківської сільської ради продовжувати роботу з надання адміністративних послуг.
  3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів ради О.Голобородько та комісію з питань охорони здоров’я, освіти, культури, релігії, засобів масової інформації, молодіжної політики та спорту.

Додаток

до рішення  Баштечківської сільської ради

від 26.07.2022 р. № 19-4/VIII

З В І Т

про діяльність  відділу «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Баштечківської сільської ради за період роботи з 2021 по 2022 

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» виконавчого комітету Баштечківської сільської ради (далі – відділ) створено відповідно до рішення  сесії від 10.12.2020 року № 3-29/VIII. Фактично свою роботу відділ розпочав з квітня 2021 року.

Відділ здійснює свою діяльність відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та надає їх безпосередньо або через адміністраторів шляхом їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.

Всього за штатним розписом у відділі передбачено 6 посад, з них 4 – віддалені робочі місця адміністраторів в старостинських округах.

Наразі до переліку послуг, які надаються через відділ включено 243 адміністративних послуги, до переліку послуг, які надаються через віддалені робочі  місця – 86 адміністративних послуги (згідно рішення сесії від 14.12.2021 №14-12/VIII). У ЦНАП продовжується робота щодо збільшення кількості послуг, які надаються відвідувачам.

Режим роботи відділу – п’ятиденний робочий тиждень: з понеділка по п’ятницю з восьмигодинним робочим днем. Консультації для громадян надаються як телефоном, так і в приміщенні відділу.

        З метою надання якісних адміністративних послуг у сфері соціального забезпечення населення та взаємодії з органами соціального захисту населення з вересня 2021 року підключено Програмний комплекс «Інтегрована інформаційна система «Соціальна громада». Хочу повідомити, що не зважаючи на технічні перебої в роботі цієї програми з початку введення військового стану в Україні відділом було встановлено статус внутрішньо переміщених 1224 особам та видано їм довідки, завантажено до Програмного комплексу «Соціальна громада» 835 заяв на отримання допомоги на проживання внутрішньо переміщеним особам. Щомісяця до 05 числа здійснюється прийом заяв від осіб, які розмістили внутрішньо переміщених осіб про отримання компенсації для покриття витрат на оплату житлово-комунальних витрат. За три місяці подано власниками житлових будинків 80 таких заяв.

За період роботи  відділу «ЦНАП» було надано 6140 адміністративних послуги. Найбільш актуальними та затребуваними для жителів Баштечківської громади виявились наступні адміністративні послуги:

  • державна реєстрація права власності на нерухоме майно – 946;
  • встановлення статусу внутрішньо переміщених осіб – 1224 довідки;
  • видача довідки про реєстрацію місця проживання – 404;
  • реєстрація місця проживання / перебування – 639;
  • надання інформації з Державного реєстру речових прав на нерухоме

  майно – 84;

  • державна реєстрація права оренди – 1365;
  • внесення змін до записів Державного реєстру речових прав на нерухоме майно – 26;
  • витяги з Державного земельного кадастру – 190;
  • оформлення державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям – 43;
  • оформлення допомоги на дітей одиноким матерям  – 18;
  • оформлення субсидій – 245

   – оформлення державної соціальної допомоги на догляд 80-річному пенсіонеру – 17.

За надання відділом платних адміністративних послуг за звітній період до місцевого бюджету надійшло 261332,42 грн.

З початку введення військового стану робота Реєстру територіальної громади, Реєстру речових прав на нерухоме майно було призупинена і послуги не надавались. Станом на сьогодні їх робота відновлена та по мірі звернень громадян надаються послуги.

ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Тому всі зусилля працівників відділу спрямовані на поліпшення своєї роботи, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.

Начальник відділу ЦНАП                                              Вікторія МЕЙТА

Сільський голова Сергій МЕЛЬНИК
ркд
цнап башт
зображення Viber 2023 09 15 10 37 34 081

БЕЗБАР’ЄРНІСТЬ

безбарєрність в україні

Архіви

ГІД З ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ

гід дія

ПЛАТФОРМА,ДІЯ.ЦЕНТРІВ

б платформа.дія.центрів
Cherkasi Oda

Герої Баштечківської територіальної громади

герої громади