УКРАЇНА | ||
БАШТЕЧКІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА | ||
30 СЕСІЯ VIII СКЛИКАННЯ | ||
РІШЕННЯ | ||
21/12/2023 | № 30-17/VIII | №с. Баштечки |
Про бюджет Баштечківської сільської територіальної громади на 2024 рік (2355600000) | ||
Відповідно до пункту 23 частини першої статті 26, частини першої статті 61 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 76, 77 Бюджетного кодексу України, враховуючи рішення виконавчого комітету Баштечківської сільської ради від 12.12.2023 № 99 «Про схвалення проєкту рішення «Про бюджет Баштечківської сільської територіальної громади на 2024 рік (2355600000)» та рекомендації комісії сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально - економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, сільська рада |
||
ВИРІШИЛА
доходи бюджету Баштечківської сільської територіальної громади (далі – бюджет громади) у сумі 46 896 414 гривень, у тому числі доходи загального фонду бюджету громади – 46 674 914 гривень та доходи спеціального фонду бюджету громади – 221 500 гривень згідно з додатком 1 до цього рішення; видатки бюджету громади у сумі 46 896 414 гривень, у тому числі видатки загального фонду бюджету громади – 46 674 914 гривень та видатки спеціального фонду бюджету громади – 221 500 гривень; оборотний залишок бюджетних коштів бюджету громади у розмірі 46 700 гривень, що становить 0,1 відсотків видатків загального фонду бюджету громади, визначених цим пунктом.
Делегувати виконавчому комітету Баштечківської сільської ради повноваження приймати рішення щодо розподілу та перерозподілу обсягів трансфертів з державного та місцевих бюджетів у період між сесіями сільської ради з наступним внесенням змін до рішення про бюджет громади.
1) до доходів загального фонду бюджету громади належать доходи, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України, та міжбюджетні трансферти, визначені статтями 97 та 101 Бюджетного кодексу України (крім субвенцій, визначених статтею 691 та частиною першою статті 71 Бюджетного кодексу України); 2) джерелами формування у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15, частиною першою статті 72 та абзацом третім пункту 225 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України; 3) джерелами формування у частині кредитування є надходження, визначені статтею 64 Бюджетного кодексу України.
1) у частині доходів є надходження, визначені статтею 691 Бюджетного кодексу України; 2) у частині фінансування є надходження, визначені частиною першою статті 15 та частиною другою статті 72 Бюджетного кодексу України; 3) у частині кредитування є надходження, визначені пунктами 10, 11 частини першої статті 691 та пунктом 8 частини першої статті 71 Бюджетного кодексу України.
оплату праці працівників бюджетних установ; нарахування на заробітну плату; придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів; забезпечення продуктами харчування; оплату комунальних послуг та енергоносіїв; обслуговування місцевого боргу; соціальне забезпечення; поточні трансферти місцевим бюджетам; забезпечення осіб з інвалідністю технічними та іншими засобами реабілітації, виробами медичного призначення для індивідуального користування; оплату послуг з охорони комунальних закладів культури; оплату енергосервісу.
1) зaтвеpдження пaспоpтів бюджетних пpогpaм протягом 45 днів від дня набрання чинності цим рішенням; 2) здійснення управління бюджетними коштами у межах встановлених бюджетних повноважень та проведення оцінки ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі; 3) забезпечення доступності інформації про бюджет відповідно до законодавства, а саме: здійснення публічного представлення та публікації інформації про бюджет за бюджетними програмами та показниками, бюджетні призначення щодо яких визначені цим рішенням, відповідно до вимог та за формою, встановленими Міністерством фінансів України, до 15 березня 2025 року; оприлюднення паспортів бюджетних програм у триденний строк з дня затвердження таких документів; 4) у першочерговому порядку потребу в коштах на оплату праці працівників бюджетних установ відповідно до встановлених законодавством України умов оплати праці та розміру мінімальної заробітної плати; 5) у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ, інші енергоносії, комунальні послуги та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами, та укладання договорів за кожним видом відповідних послуг у межах бюджетних асигнувань, затверджених у кошторисі. 11. Якщо після прийняття рішення про бюджет громадиповноваження на виконання функцій або надання послуг, на яке надано бюджетне призначення, передається відповідно до законодавства від одного головного розпорядника бюджетних коштів до іншого головного розпорядника бюджетних коштів, дія бюджетного призначення не припиняється і застосовується для виконання тих самих функцій чи послуг іншим головним розпорядником бюджетних коштів, якому це доручено. Передача бюджетних призначень у цьому випадку здійснюється за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питаньфінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. У межах загального обсягу бюджетних призначень за бюджетною програмою окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету громади фінансовий відділ Баштечківської сільської ради за обґрунтованим поданням головного розпорядника бюджетних коштів здійснює перерозподіл бюджетних асигнувань, затверджених у розписі бюджету та кошторисі, в розрізі економічної класифікації видатків бюджету, а також в розрізі класифікації кредитування бюджету – щодо надання кредитів з бюджету. У межах загального обсягу бюджетних призначень головного розпорядника бюджетних коштів перерозподіл видатків бюджету і надання кредитів з бюджету за бюджетними програмами, включаючи резервний фонд бюджету, додаткові дотації та субвенції, а також збільшення видатків розвитку за рахунок зменшення інших видатків (окремо за загальним та спеціальним фондами бюджету) здійснюються за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Передача інших бюджетних призначень або перерозподіл інших видатків бюджету громади і надання кредитів з бюджету громади, крім випадків, передбачених цим рішенням, здійснюються за рішенням виконавчого комітету сільської ради, погодженим з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва. Забороняється без внесення змін до рішення про бюджет громади збільшення бюджетних призначень за загальним та спеціальним фондами бюджету громади на: оплату праці працівників бюджетних установ за рахунок зменшення інших видатків; видатки за бюджетними програмами, пов’язаними з функціонуванням органів місцевого самоврядування, за рахунок зменшення видатків за іншими бюджетними програмами. Надати право виконавчому комітету сільської ради вносити зміни до переліку капітальних вкладень у розрізі інвестиційних проектів, об’єктів та заходів, видатки на які проводяться за рахунок коштів бюджету розвитку, екологічного податку, грошових стягнень за шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, надходження коштів від відшкодування втрат сільськогосподарського та лісогосподарського виробництва, переліку регіональних програм, обсягів міжбюджетних трансфертів, які фінансуватимуться з бюджету громади, у межах та із зміною обсягів загального і спеціального фондів. 12. Відповідно до статей 26 та 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», пункту 35 статті 64 Бюджетного кодексу України встановити норматив відрахування частини чистого прибутку (доходу) за наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності суб’єктів господарювання комунальної власності Баштечківськоїсільськоїтериторіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності Баштечківської сільської територіальної громади, у розмірі 15 відсотків чистого прибутку (доходу) від розміру комунальної частки (акцій) у їх статутних фондах, розрахованого згідно з положеннями (стандартами) бухгалтерського обліку. Суб’єкти господарювання комунальної власності територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної громади, сплачують частину чистого прибутку (доходу) за результатами фінансово-господарської діяльності 2023 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2024 році, у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств. Частина чистого прибутку (доходу), що підлягає сплаті до бюджету громади, визначається суб’єктами господарювання за формою розрахунку, встановленою Міністерством фінансів України. Розрахунок частини чистого прибутку (доходу) разом з фінансовою звітністю, складеною відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, подається суб’єктами господарювання комунальної власності територіальної громади, або у статутних фондах яких є частка комунальної власності територіальної громади до органів державної податкової служби у строк, передбачений для подання декларації з податку на прибуток підприємств. Частина чистого прибутку (доходу) зараховується на відповідний рахунок з обліку надходжень до загального фонду бюджету громади. 13. Це рішення набирає чинності з 1 січня 2024 року. Відповідно до пункту 22 розділу VI “Прикінцеві та перехідні положення” Бюджетного кодексу України в умовах воєнного стану або для здійснення згідно із законом заходів загальної мобілізації не застосовуються такі норми цього рішення: пункт 7, підпункт 3 пункту 10, пункт 11 (в частині, що стосується погодження з постійною комісією сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва рішень виконавчого комітету сільської ради). 14. Додатки №№ 1-4 до цього рішення є його невід’ємною частиною. 15. Апарату виконавчого комітету Баштечківськоїсільськоїради опублікувати це рішення не пізніше ніж через десять днів з дня його прийняття у газеті «Жашківщина». 16. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань фінансів, бюджету, планування, соціально – економічного розвитку, інвестицій та міжнародного співробітництва.
|
||
Сільський голова | Сергій МЕЛЬНИК |